Revoluţia Pleşcoi spune NU fast-food-ului

Aprilie 9, 2008 at 12:55 pm Lasă un comentariu

Cârnaţii de Pleşcoi au avut parte, anul trecut, de o promovare inedită. În luna octombrie a fost organizată expoziţia „Eva a trăit în Pleşcoi” unde putea fi admirată o sculptură ce reprezenta o femeie, realizată din cârnaţi de Pleşcoi.

Evenimentul a făcut parte din aşa-numita „Revoluţie Pleşcoi”, care vrea să atragă atenţia asupra valorilor tradiţionale româneşti ameninţate de stilul de viaţă fast-food.

Evenimentul, realizat de freelancer-ul George Moisescu, a primit, în cadrul competiţiei Romanian PR Award, premiul special al juriului pentru creativitate, la categoria Campanii comerciale.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising, Relatii Publice. Tags: , .

Magdalena Festival Poşta Română caută un nou design de cutie poştală

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: