Zebra crossing vs. tiger crossing

Aprilie 13, 2008 at 7:59 am 2 comentarii

Dacă acum câteva zile vorbeam despre zebra crossing şi publicitatea pe trecerile de pietoni, acum am descoperit un nou concept; este vorba de „tiger crossing”. „Tiger crossing” este ideea de la care s-a plecat în promovarea Grădinii Zoologice din Salzburg. Dungile obişnuite ale trecerilor de pietoni au fost înlocuite, în peste 10 locaţii, de către dungi portocalii care imitau blana de tigru. Slogan-ul Grădinii Zoologice, “Salzburg Zoo: More than Zebras.”, era inscripţionat pe toate cele 10 treceri de pietoni din Salzburg.

Entry filed under: Advertising. Tags: .

„Epilăm orice fel de Păsărici” “If you don’t move, you get fat.”

2 comentarii Add your own

  • 1. Adrian Monoranu  |  Aprilie 14, 2008 la 8:03 am

    Riscant. Soferii vad destul de greu trecerile care nu-s prea bine semnalizate. Portocaliu e o culoare care se vede mai naspa decat alb, mai ales pe inserat. Sau poate am eu probleme cu ochii. :))

    Răspunde
  • 2. Adina  |  Aprilie 14, 2008 la 9:10 am

    Probabil acesta a fost si motivul pentru care trecerile de pietoni au fost schimbate in portocaliu doar pentru o singura zi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

