Branding de ţară – România

Aprilie 15, 2008 at 8:54 pm Lasă un comentariu

Vreau să menţionez încă de la început că nu-mi place să critic cărţile, ci, dimpotrivă, să le remarc într-un mod pozitiv. Am auzit multe păreri pozitive despre cartea Branding de ţară – România, lansată la editura Sigma, dar eu am o cu totul altă părere. Am apreciat iniţiativa şi am aşteptat apariţia cu nerăbdare, dar când am văzut-o am rămas dezamăgită.

La o primă vedere m-a revoltat calitatea tiparului şi a hârtiei, iar apoi, când am început să o răsfoiesc, m-a dezamăgit şi conţinutul. Cartea e structurată sub forma unor articole ce ar trebui să facă referire la brand-ul România. Am citit cu plăcere ceea ce a scris Mihai Ghyka, Ştefan Liuţe, Horia Roman Patapievici, şi alte câteva articole, însă am rămas dezamăgită de confuzia, din unele articole, dintre brand şi marcă, de descrierea unor monumente sau atracţii turistice, fără a explica legătura acestora cu brand-ul de ţară, şi de povestirea evoluţiei unor brand-uri de îmbrăcăminte din State, care nu au nici o legătură cu brand-ul România. Poate mă aşteptam eu la altceva.


Anunțuri

Entry filed under: Cărţi. Tags: , , .

“If you don’t move, you get fat.” Moartea, formă de artă?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: