Greenpace vs Unilever

Aprilie 22, 2008 at 9:36 pm Lasă un comentariu

Deoarece se vorbeşte din ce în ce mai mult de responsabilitate socială corporatistă(CSR), eram curioasă să văd ce se întâmplă şi practic în acest domeniu. Probabil că marile corporaţii, care par a susţine şi a fi alături în lupta împotriva problemelor sociale sau de mediu, fac acest lucru doar pentru imagine, în realitate CSR-ul fiind doar un instrument utilizat atunci când e nevoie de vizibilitate. De ce spun acest lucru? Deoarece citeam aici că Greenpeace acuză compania Unilever, cea care se află în spatele produselor Dove, de distrugerea pădurilor din Indonezia. Unilever foloseşte pentru produsele sale uleiul de palmier, fiind cel mai important cumpărător din acest sector.

Greenpeace a început o campanie împotriva companiei Unilever, afirmând că în următorii 15-20 de ani 98% din pădurile din Indonezia nu vor mai exista. Campania este susţinută de viralul de mai jos, iar mai multe informaţii puteţi găsi pe http://www.weblog.greenpeace.org.

Anunțuri

Entry filed under: CSR. Tags: .

Moartea, formă de artă? Primarul mort

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: