„Suntem Buzdugan şi Morar, ajută-ne să n-o facem de porc”

Aprilie 23, 2008 at 7:31 pm 2 comentarii

Kosarom împreună cu Radio 21 derulează o campanie, începând cu data de 14 aprilie, sub forma unui reality-show. De pe site-ul Kosarom aflăm că:

Mihai Morar şi Daniel Buzdugan au fost „angajaţi” directori ai Kosarom. Ei vor descoperi împreună cu ascultătorii Radio 21 ce înseamnă brandul Kosarom şi de ce produsele de carne şi preparate din carne Kosarom sunt unice pe piaţa romanească, preparate care sunt sigure şi sunt produse în sistem integrat 100% românesc. Vor face un plan de promovare a preparatelor Kosarom, vor vizita fabrica împreună cu ascultătorii şi vor organiza un picnic de 1 Mai.

Ce mi se pare mai interesant, e că pe site-ul firmei apare noua identitate Kosarom:

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Primarul mort Un fiu al publicităţii

2 comentarii Add your own

  • 1. andy  |  Aprilie 24, 2008 la 8:34 pm

    astia de la marketing fac totul.
    muncesc de dimineata pana seara si rezultatele se vad.

    Răspunde
  • 2. Eugen Ciprian  |  Aprilie 25, 2008 la 2:05 pm

    Multumesc pentru interventie andy. Este o campanie indrazneata pentru un brand de provincie, meritul fiind intr-adevar al departamentului de marcheting !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: