Primarul mort

aprilie 23, 2008 at 2:04 pm Lasă un comentariu

Primarul mort este titlul editorialului de astăzi a lui Marius Tucă. Un editorial care merită citit, deoarece prezintă o realitate cruntă care urmează să înceapă, dacă nu a început deja, pe 2 mai.

” (…) marketingul poate să-l facă după chipul şi asemănarea sectorului, oraşului în care candidează, dacă alegătorul îl vrea mut, mut o să fie, dacă-l vrea şmecher, şmecher o să fie, spuneţi-le băieţilor ce candidat vreţi şi pe-ăla o să vi-l dea, la noi se vinde nimicul la preţ de trufanda, bine îmbrăcat, bine pomădat şi mai ales bine marketizat, candidatul poate să vă fie ales frumos îmbrăcat şi încălţat, dar cît se poate de mort, o alegere care poate fi la o adică mai cinstită şi mai ieftină decît alegerea unui primar viu, aşadar hai să alegem un mort (…)”

Cât este marketing şi cât este realitate în campanie electorală? Care este adevărata faţă a candidatului la funcţia de primar?

Campania electorală este mai mult o luptă a celor din spatele candidatului, a mecanismelor şi a strategiilor de marketing utilizate, este o competiţie în care doar aparent avem puterea de decizie. De cele mai multe ori suntem puşi în situaţia de a alege prin excludere între nişte marionete ambalate în foiţă de staniol.

Entry filed under: Diverse. Tags: .

Greenpace vs Unilever „Suntem Buzdugan şi Morar, ajută-ne să n-o facem de porc”

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.