Un fiu al publicităţii

Aprilie 30, 2008 at 5:54 pm 1 comentariu

De pe site-ul editurii Publica am aflat că a fost lansată cartea Un fiu al publicităţii. Revin cu mai multe informaţii după ce o voi achiziţiona. Momentan redau descrierea de pe site-ul editurii.

Despre autor:

A creat şi condus campanii celebre pentru Citroën, Carte Noire, Carrefour. E faimos şi pentru campaniile prezidenţiale ale lui François Mitterand (La force tranquille, Génération Mitterand). Jacques Séguéla stă la originea întâlnirii între Nicolas Sarkozy şi Carla Bruni.

Despre carte:

Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: “defrişează fantasmele oamenilor”, ne proiectează într-o “vârstă a visului”, pregateşte “noul opium al popoarelor”… Trebuie să ne întoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne convingă, Jacques Séguéla îşi reaminteşte discuţii cu presedinţi de state, cu directori de companii, cu tovarăşi din copilărie. Sursa: Publica

Anunțuri

Entry filed under: Cărţi. Tags: , .

„Suntem Buzdugan şi Morar, ajută-ne să n-o facem de porc” „1 Mai Muncitoresc sau 1 Mai Măodihnesc?”

1 comentariu Add your own

  • 1. Bogdan  |  Mai 1, 2008 la 2:49 pm

    Multumesc, Adina. Sper sa-ti placa cartea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: