Cum se vede viaţa dintr-un Lamborghini?

Mai 14, 2008 at 7:26 am Lasă un comentariu

Indiferent dacă sunt sau nu în Italia, italienii vor conduce Vespa, vor gesticula foarte mult şi, sub nicio formă, nu vor rata o ocazie de a bea espresso.

Plecând de la această idee de stereotipuri culturale, agenţia Philipp und Keuntje a creat următoarele print-uri, reunite sub conceptul Feels Italian. Wherever You Are. Print-urile fac parte din campania pentru Lamborghini.

Sursa: Eternallycool




Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Cum se promoveaza universitatile? Creativitatea în PR – putem supravieţui fără ea?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: