New York Festivals

Iunie 9, 2008 at 10:54 am 1 comentariu

Nissan-„Suporterii”

Nissan-„Vecinii”

Nissan – „Suporterii” si Nissan – „Vecinii” fac parte din campania de print cu care agenţia Publicis intră în finala celei de-a 51-a ediţii a New York Festivals (Advertising in All Media Competition). Tot cei de la Publics participă la marea finală de pe 30 iunie şi cu print-urile următoare, realizate pentru centralele termice  Beretta.

Beretta – „Cojocul”

Beretta – „Pulverul”

Pe lângă Publics în marea finală au mai intrat şi agenţiile Leo Burnett, McCann Erickson şi Graffiti BBDO. Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul competiţiei.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Publicitatea si mesajele subliminale Cum se promovează băncile în Rusia

1 comentariu Add your own

  • 1. Iulian  |  Iunie 9, 2008 la 12:16 pm

    Vreau sa inteleg si eu un lucru. Unde au aparut printurile astea? Toate printurile care participa la competitii sunt necunoscute.Auzi de ele doar cand sunt nominalizate undeva. De ce?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: