Guerrilla marketing pentru jocurile puzzle

Iunie 11, 2008 at 7:34 am 3 comentarii

Ştiu ca la noi sunt destul de multe magazine online şi offline de jucării. Pe lângă acestea mai există firmele producătoare, însă nu am văzut nici o campanie realizată de acestea.

În Germania lucrurile stau altfel. Ravensburger, o firmă ce produce jocuri puzzle, a realizat, anul acesta, o campanie de guerrilla marketing. În locurile unde au fost demolate diverse clădiri au amplasat cutii imense de puzzle.

Via invisiblered

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Caricaturi cu Oprea, Schrotter şi Cârlan Cu ce crezi că se ocupă Anatoli Ciucurovschi?

3 comentarii Add your own

  • 1. Paula  |  Iunie 11, 2008 la 2:27 pm

    Super ideea! Nu sunt foarte in tema pe segmentul asta…dar cred ca la noi inca se merge pe ideea ca jucariile se vand de la sine si nu e nevoie de promovare/diferentiere. 😀

    Răspunde
  • 2. Carina  |  Iunie 12, 2008 la 6:55 am

    Geniala! Ce simplu pare acum. Adica e logic, nu? Si totusi nimeni nu s-a gandit la asta pana acum. iubesc ideile de genul asta…

    Răspunde
  • 3. Adina  |  Iunie 12, 2008 la 7:00 am

    Si mie mi-a placut ideea, si e atat de simpla. Clientii platesc rezultatul final si nu creativitatea, insa cea din urma este cea care genereaza continut in mass-media si care vinde.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: