Prima campanie Romprest

Iunie 15, 2008 at 9:16 pm 4 comentarii

Pentru prima dată Romprest, compania ce asigură servicii de curăţenie şi salubritate, apelează la un spot tv. Cu siguranţă l-aţi văzut, sau măcar aţi auzit melodia. Spotul intitulat „Uriaşii” a fost creat de Saatchi&Saatchi şi este difuzat de principalele posturi TV începand din 19 februarie.

Cred că e prima companie din domeniu care comunică printr-un spot tv. Au apărut multe articole în care spotul este criticat, însă pe mine m-a impresionat într-un mod plăcut. În afară de melodia care atrage atenţia şi ideea contrastantă mi se pare potrivită. Oraşul este mic comparativ cu cei care îl îngrijesc. Mesajul transmis este unul simplu: Romprest are grijă de mediu şi de tot ceea ce ne înconjoară.

Execuţia mi se pare impresionantă. Întreg oraşul a fost construit din 18 machete de clădiri la scara 1/18, inclusiv aeroportul şi parcul. Până şi fructele din piaţă au fost alese în miniatură. Totuşi, nu afli cine este şi cu ce se ocupă Romprest, decât după un search pe google. Însă, dacă ai ajuns în acest punct, înseamnă că spot-ul tv şi-a atins scopul.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Yoga advertising Drag and Drop World

4 comentarii Add your own

  • 1. Paula  |  Iunie 15, 2008 la 9:52 pm

    Am vazut spotul de multe ori….si la fel de multe ori am trecut peste el. Fiind vorba de prima prezenta tv cred ca e o greseala ca nu comunica serviciile companiei. Sau poate se adreseaza unui target specializat care stie despre ce e vorba? Dar atuncu n-ar avea ce cauta pe telviziunile generaliste….

    Răspunde
  • 2. Carina  |  Iunie 16, 2008 la 5:51 am

    Doar ca nu-mi imaginez ca cineva care nu e interesat in mod direct de industria de advertising va da un search pe Google oricat de mult i-ar placea reclama. Din punctul asta de vedere nu si-au atins scopul.

    Cred ca primul pas in cazul unui nume necunoscut ar fi tocmai popularizarea. Pentru asta ar trebui sa le adauge un atribut ca sa stii unde-l localizezi…

    Răspunde
  • 3. Adina  |  Iunie 16, 2008 la 8:56 am

    @Carina – ai dreptate, insa afirmatia pe care am facut-o ma viza, in special pe mine. Am dorit sa ofer mai multe informatii despre companie, insa acest lucru a fost posibil abia dupa o cautare pe google.
    @Paula – Probabil scopul spotului tv a fost de pozitionare a comapaniei ca una preocupata de mediu.
    Cred ca nu si-au dorit sa faca un spot prin care sa-si comunice serviciile, ci pur si simplu, cum ziceau si cei din spatele campaniei, au dorit pozitionarea Romprest Service drept ambasador al mediului, ca lider in categoriile “Environment” si “Facilities Management”.
    Mesajul cu care au vrut sa ramanen e unul simplu: Romprest – Grija pentru tot ce ne inconjoara.

    Răspunde
  • 4. Petrvs  |  Septembrie 16, 2008 la 6:08 pm

    Rasul lor nu e ras de satisfactie asa cum se vede in spot, e rasul acela batjocoritor: fraierilor, v-am tras-o!

    Angajatii Romprest, in loc sa isi fac treaba, sparg seminte in coltul strazii (ala/aia de da cu matura in spot isi matura propriile coji de sminte 🙂 ) sau vand sacii de plastic din poarta in poarta, saci in care ar fi trebuit sa stranga gunoiul ce se aduna pe strazi.

    Am facut o sesizare via e-mail la primarie si la doua din departamentele Romprest (salubrizare si administrativ), dar nu am primit nici un raspuns.

    Probabil au ras copios de inca un bou platitor de taxe.

    Primarul doarme linistit, Romprest nu-si face griji pentru tot ce il inconjoara!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: