Rexona şi transpiraţia
iunie 20, 2008 at 1:02 pm Un comentariu
Încep prin a spune că nu mi-a plăcut ultima campanie realizată de către agenţiile Lowe & Partners şi Lowe Public Relations pentru brandul Rexona. Singurul lucru care mi-a atras atenţia într-un mod pozitiv a fost etapa de teasing. Mesajul acestei etape, Englezoaicele o fac de 5 ori mai des!, a fost bine ales, amuzant şi a atras atenţia. Evenimentul de presă a fost sub forma lansării unui parfum. O sticlă goală de parfum, de gâtul căreia atârna promisiunea celui mai special produs de acest gen, a reprezentat invitaţia trimisă ziariştilor.
Jurnaliştii s-au prezentat în număr mare la eveniment, crezând că este vorba despre lansarea unui nou brand. Surpriza a fost de două ori mai mare când le-a fost dezvăluită o sticlă uriaşă de parfum pe care era inscripţionat cuvântul transpiraţie. Până în acest punct campania mi s-a părut creativă. Ce s-a întâmplat de aici în colo m-a dezamăgit. Alegerea porcuşorului mi s-a părut neinspirată. Filmuleţele cu Jojo au fost mult prea regizate pentru gustul meu.
Mi se pare mult mai creativă ideea celor de la Lowe Vietnam, cu print-ul de mai jos. De cât porcuşorul nostru, mai bine print-urile lor.
Sursa print: Coloribus
Entry filed under: Advertising. Tags: brand, campanie, print.
Un comentariu Add your own
Lasă un comentariu
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1. Carina | iunie 21, 2008 la 5:21 am
Pe mine m-a enervat mai mult felul in care puneau problema. Stiu ca s-a mai vorbit si s-a mai scris despre asta dar e chiar ciudat sa vorbesti despre transpiratie, iar ca „remediu” sa propui doar deodorantul. De apa si sapun n-am auzit?