Rexona şi transpiraţia

iunie 20, 2008 at 1:02 pm Un comentariu

Încep prin a spune că nu mi-a plăcut ultima campanie realizată de către agenţiile Lowe & Partners şi Lowe Public Relations pentru brandul Rexona. Singurul lucru care mi-a atras atenţia într-un mod pozitiv a fost etapa de teasing. Mesajul acestei etape, Englezoaicele o fac de 5 ori mai des!, a fost bine ales, amuzant şi a atras atenţia. Evenimentul de presă a fost sub forma lansării unui parfum.  O sticlă goală de parfum, de gâtul căreia atârna promisiunea celui mai special produs de acest gen, a reprezentat invitaţia trimisă ziariştilor.

Jurnaliştii s-au prezentat în număr mare la eveniment, crezând că este vorba despre lansarea unui nou brand. Surpriza a fost de două ori mai mare când le-a fost dezvăluită o sticlă uriaşă de parfum pe care era inscripţionat cuvântul transpiraţie.  Până în acest punct campania mi s-a părut creativă. Ce s-a întâmplat de aici în colo m-a dezamăgit. Alegerea porcuşorului mi s-a părut neinspirată. Filmuleţele cu Jojo au fost mult prea regizate pentru gustul meu.

Mi se pare mult mai creativă ideea celor de la Lowe Vietnam, cu print-ul de mai jos. De cât porcuşorul nostru, mai bine print-urile lor.

Sursa print: Coloribus

Entry filed under: Advertising. Tags: , , .

Drag and Drop World Povestea din spatele logo-urilor

Un comentariu Add your own

  • 1. Carina  |  iunie 21, 2008 la 5:21 am

    Pe mine m-a enervat mai mult felul in care puneau problema. Stiu ca s-a mai vorbit si s-a mai scris despre asta dar e chiar ciudat sa vorbesti despre transpiratie, iar ca „remediu” sa propui doar deodorantul. De apa si sapun n-am auzit?

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.