Rexona şi transpiraţia „Oraşul de nisip” din mall

1 comentariu Add your own

  • 1. ducu  |  Iunie 26, 2008 la 10:34 pm

    As completa si as spune ca logo-ul e un identificator si nimic mai mult. Conteaza foarte mult aplicatiile identitatii si asta multi oameni nu iau in considerare si nu pastreaza o linie vizuala sau un stil de comunicare unitar

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: