„Oraşul de nisip” din mall

Iunie 24, 2008 at 7:53 am Lasă un comentariu

International Council of Shopping Centers (ICSC) a premiat compania Anchor Grup cu medalia de argint “Solal Silver 2008” pentru campania de relaţii publice “Oraşul de nisip”. Campania “Oraşul de nisip” a avut loc în vara anului 2007 şi s-a desfăşurat sub forma unei expoziţii de sculpturi de nisip.

Timp de trei luni, în centrul comercial Plaza România au fost expuse replici ale unor clădiri celebre precum Arcul de Triumf, Turnul din Pisa, Turnul Eiffel, Empire State Building, Big Ben, figuri ale unor personaje celebre, cum ar fi Ştefan cel Mare, sau logo-urile unor mărci cunoscute.

Premiile ICSC aduc împreună cele mai bune campanii ale centrelor comerciale din Europa.

Mai multe informaţii aici.

Anunțuri

Entry filed under: Relatii Publice. Tags: .

Povestea din spatele logo-urilor Controversatul castigator al Leului de Argint de la Cannes

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: