Controversatul castigator al Leului de Argint de la Cannes

Iulie 2, 2008 at 11:25 am 1 comentariu

Anul acesta, in cadrul Festivalului Cannes Lions, agentia castigatoare a Press Silver Lion si-a cerut scuze publice fata de poporul bulgar.

Print-ul, intitulat “Bulgarii”, a fost creat de catre agentia M&C Saatchi Sydney pentru compania Herringbone. Ad-ul ofera raspunsul la intrebarea: “De ce nu trebuie sa cumperi niciodata o camasa realizata de un bulgar?” Croitorul celor de la Herringbonne este laudat pentru mainile sale fine care reusesc sa dea nastere la lucruri rafinate, in contrast cu cel din Bulgaria, care, cu mainile lui mari, nu poate sa creeze produse de calitate.

Cei de la Saatchi&Saatchi din Bulgaria, revoltati de ideea print-ului, au trimis cate o camasa agentiei M&C Saatchi si firmei Herringbone, realizata de catre croitorii bulgari. In urma sesizarilor si a plangerilor primite agentia australiana a fost rugata sa returneze premiul si sa-si ceara scuze in mod public pentru insulta adusa poporului bulgar.

Sursa foto Cannes Lions.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: .

„Oraşul de nisip” din mall AXE a deschis Spălătoria de Bărbaţi

1 comentariu Add your own

  • 1. Carina  |  Iulie 2, 2008 la 2:49 pm

    Cam multe premii controversate anul asta la Cannes ;)) Poate i-am i-am virusat noi cu Ad’or-ul si Effie al nostru.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: