Unicef comunică creativ

Iulie 8, 2008 at 6:35 am 1 comentariu

Pentru a sensibiliza lumea faţă de victimele secetei din China, Unicef a realizat două tipuri de recipiente pentru donaţii.

Recipientele au fost puse de către UNICEF în principalele restaurante, mall-uri şi clădiri de birouri din China, tocmai pentru a atrage atenţia asupra secetei cu care se confruntă locuitorii Chinei de Vest.

Via Buzzing Bees.

Anunțuri

Entry filed under: CSR.

Cum se vad relatiile publice din Iasi Concurs de printuri

1 comentariu Add your own

  • 1. O imagine genială « Senzuallu  |  Iulie 15, 2008 la 6:54 am

    […] impresionat teribil. Nevoia de apă curată este din ce în ce mai stringentă la nivel global, iar imaginea preluată de ea de la Unicef este o dovadă de maiestrie artistică ce sfidează orice critic de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: