Florin Piersic şi Moş Crăciun – eroii Generaţiei X

Iulie 16, 2008 at 6:49 am Lasă un comentariu

Dacă te-ai născut între anii 1964–1978 poţi să spui că faci parte din Generaţia X. Dacă faci parte din Generaţia X înseamnă că eşti preocupat de comunitate, de viaţa socială, eşti optimist, ambiţios şi cauţi în permanenţă echilibrul.

Generaţia X a reprezentat subiectul unei ample cercetări internaţionale, realizate de către BBDO Worldwide. In România, studiul a fost realizat de către echipele agenţiilor Graffiti BBDO şi Proximity, în colaborare cu Mercury Research, pe un eşantion de 300 de persoane. Rezultatul?

Generaţia X este acum la putere, fiind cea mai numeroasă din punct de vedere statistic şi cea mai bogată. 28%–35% dintre reprezentanţii Generaţiei X din România resping mărcile tradiţionale româneşti, precum Gambrinus, Eugenia sau Carpati, însă printre eroii preferaţi de aceştia se numără Moş Crăciun, Florin Piersic şi Phoenix.

O analiză mai amplă a acestui studiu găsiţi aici.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising.

Gafele anului 2007 din PR Logan – „Ready for everything that’s coming”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: