Logan – „Ready for everything that’s coming”

Iulie 17, 2008 at 6:35 am 1 comentariu

Pentru a scoate în evidenţă spaţiul pe care noul Logan  îl oferă, agenţia de publicitate  Publics Bogota a realizat campania de printuri „Ready for everything that’s coming.

Poziţionându-se ca o maşină pentru familie, Loganul este alături de aceasta indiferent de ceea ce va urma. Printurile sunt amuzante, atrag atenţia şi surprind două dintre cele mai importante momente din viaţa unei familii: căsătoria şi naşterea.

Primul print îţi aminteşte, într-un mod amuzant, de ceea ce urmează după momentul căsătoriei. „Quando te casas, te casas con todos”(„Când te căsătoreşti, te căsătoreşti cu întreaga familie”), de aceea vei avea nevoie şi de o maşină spaţioasă.

Cel de-al doilea print merge pe aceeaşi ideea, însă de această dată este înfăţişat un tată în sala de naşteri.

Sursa Coloribus.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , , .

Florin Piersic şi Moş Crăciun – eroii Generaţiei X Audi a parcat pe strada culturii

1 comentariu Add your own

  • 1. Paula  |  Iulie 17, 2008 la 9:11 pm

    Cand mai dau peste reclame din America latina imi dau seama ce mult ne asemanam in spirit cu ei….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: