Audi a parcat pe strada culturii

Iulie 21, 2008 at 12:18 pm Lasă un comentariu

Spoturile tv, radio, print-urile si outdoor-urile pentru marcile de automobile sunt din ce in ce mai numeroase, insa unii jucatori de pe aceasta piata au gasit noi modalitati de promovare.

Audi si Humanitas

Care crezi ca este legatura intre Audi si Humanitas? Daca inca nu ai auzit de parteneriatul dintre acestea, probabil vei spune ca nu exista nici o legatura. Printr-un comunicat de presa, Editura Humanitas anunta la inceputul lunii iunie incheierea unui parteneriat cu marca premium Audi. De fiecare data cand aud ca firmele din domenii diferite au inceput sa colaboreze mi se pare un semn de maturitate din partea acestora si o initiativa demna de apreciat.

De ce o astfel de colaborare?

Explicatia a fost oferita de ambele companii, insa cred ca totul a pornit de la o simpla idee indusa de un joc de cuvinte. Numele marcii Audi reprezinta forma de imperativ din limba latina a verbului “a asculta”, iar prin asocierea cu Humanitas Multimedia, Audi devine: „asculta vocea culturii”, dupa cum se relateaza in comunicatul de presa.

Mai precis, colaborarea dintre cele doua companii presupune co-editarea unei selectii de audiobook-uri pentru clientii Audi, co-editarea mai multor carti si organizarea de evenimente publice, lansari si vernisaje in show-room-urile Audi.

O alta explicatie logica a pateneriatului pe co-editarea de audioook-uri ar fi targetul acestora.Audiobook-urle sunt pozitionate ca un partener perfect in calatoriile cu masina, de aceea un posibil public tinta al acestora il reprezinta soferii, din mediul urban, cu studii medii sau superioare.

Momentan, cu sprijinul celor de la Audi, au fost lansate doar audiobook-uri, lansarile si vernisajele din show-room-uri inca nu au avut loc.

Beneficiile reciproce ale comunicarii prin cultura

Scriam intr-un alt articol despre comunicarea prin cultura, despre impactul si vizibilitatea pe care afilierea cu un astfel de domeniu o poate aduce. De ce se intampla aceste lucruri? Raspunsul este simplu: cultura si arta sunt forme de comunicare prin care companiile isi pot construi cu usurinta prestigiu si stabilitate in relatiile cu societatea. Un astfel de parteneriat pleaca, de obicei, de la existenta unui beneficiu de imagine din ambele parti si de la existenta unor valori comune.

Pe de o parte, companiile trebuie sa constientizeze valoarea mesajului cultural, iar, pe de cealalta parte, institutiile culturale trebuie sa vada in mediul de afaceri un mecanism ce-i ofera sustinere si vizibilitate.

Articol aparut pe Basic Marketing.

Anunțuri

Entry filed under: Relatii Publice. Tags: .

Logan – „Ready for everything that’s coming” Know Your Limits

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: