Marketing pentru cinefili

august 13, 2008 at 7:57 am 2 comentarii

Ati urmarit vreodata campaniile de marketing realizate pentru lansarea filmelor?

Cautand printre cele mai interesante idei folosite la in promovarea diverselor filme, am dat peste o campanie de marketing de guerrilla, realizata de catre agentia Bungalow25, la lansarea sezonului III al serialului Lost.


Daca ideea celor de la Bungalow25 este un exemplu din categoria Asa Da, campania de marketing de guerrilla a desenului animat “Aqua Teen Hunger Force”, de care aminteam intr-un alt articol, se incadreaza cu brio la categoria Asa Nu.


Entry filed under: Advertising. Tags: , .

Cu ONG-ul la Olimpiada Roberto Cavalli si Coca Cola

2 comentarii Add your own

  • 1. alex  |  august 13, 2008 la 4:20 pm

    Un serial care incepe sa ma enerveze din ce in ce mai mult. Pot face orice campanie, ca tot nu mai ma uit la el. Prea mult sf si prea multe lucruri ramase neexplicate.

    Răspunde
  • 2. Adina  |  august 13, 2008 la 8:11 pm

    Aceeasi parere o am si eu despre serial, insa ideea de lansare a sezonului al III-lea chiar mi-a placut.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.