Campanie indoor

August 27, 2008 at 6:12 am 2 comentarii

Foarte creativa ideea, insa cred ca le-a fost dificil sa inlocuiasca imaginile, dar, cine stie, poate aveau un mecanism ceva care le schimba automat. O campanie de indoor din Shanghai, China.

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: .

Put your skills to better use with Career Junction Pixel dog

2 comentarii Add your own

  • 1. Carina  |  August 27, 2008 la 6:27 am

    Nu cred ca inlocuirea imaginilor a fost foarte dificila, dar ma intreb unde a fost implementata campania si cui se adresa. Daca e pentru angajati e ok. Dar daca ar fi intr-un loc public, unde vin mereu alti oameni, nu si-ar atinge scopul pentur ca nu s-ar sesiza diferenta…

    Răspunde
  • 2. Adina  |  August 27, 2008 la 2:33 pm

    Si eu mi-am pus aceeasi problema. Nu o vad eficienta daca a fost implementata in locurile publice. E o campanie de educare care ar fi putut fi implementata in cladirile de birouri sau in alte spatii frecventate de aceleasi persoane.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: