Pixel dog

August 28, 2008 at 5:00 am 1 comentariu

Leica D-Lux 3 este camera digitala ce a creat WOM pozitiv, chiar de la lansare, prin tacticile de guerrilla utilizate. Pe strazile din mai multe orase au aparut asa-numitii „pixel dogs”. Pixel dogs erau niste obiecte 3 D, realizate din piese mici de lego care aveau rolul de a simula pixelii. “See it in more details”, mesajul transmis de campanie, aparea alaturi de „obiectele” 3 D.

Via

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: .

Campanie indoor Septembrie este luna design-ului in Brussels

1 comentariu Add your own

  • 1. Alexandru ILIE  |  Septembrie 7, 2008 la 8:04 am

    Inedit. Cu siguranta o campanie memorabila in randul consumatorilor si nu numai; n-ai cum sa nu observi, iar ulterior sa-ti pui intrebari despre „pixel dog”.

    Cat de eficient ar fi un astfel de concept la noi? Probabil ar trebui fixat bine pe un suport, astfel incat iubitorii de animale sa nu-l ia acasa 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: