Septembrie este luna design-ului in Brussels Lansari de carte

5 comentarii Add your own

  • 1. Pseudo-branding Diverta « Yuca’s  |  august 30, 2008 la 6:52 pm

    […] Via […]

    Răspunde
  • 2. ducu  |  august 31, 2008 la 3:35 pm

    Mie imi spune un singur cuvant logo-ul … airbites. Parca e un pas inapoi. Sloganul e mai ok, doar atat.

    Răspunde
  • 3. Paula Marcu  |  august 31, 2008 la 5:41 pm

    Da.Ar fi bine daca Diverta si-ar largi gama de produse la fiecare luna.Desi acest lucru suna putin exagerat.Un sloganul foarte bun, care prinde bine.Mi-ar placea daca DEiverta ar pune un logo de genul:Ceva fresh in fiecare zi.

    Răspunde
  • 4. Adina  |  august 31, 2008 la 5:55 pm

    @Ducu, nici mie nu mi-a placut noul logo, dar am zis sa ma abtin de la comentarii, sa vad si alte pareri. Nici slogan-ul nu e prea stralucit, dar sa zicem ca sustine ideea noii structuri a magazinelor.
    @Paula, referitor la diversificarea gamei de produse parerile sunt impartite. Poti intra pe link-ul de la primul comment, cel al Paulei, sa vezi mai multe opinii.

    Răspunde
  • 5. Alexandru ILIE  |  septembrie 7, 2008 la 7:53 am

    Nu mi se pare o idee buna extinderea gamei de produse comercializate; what’s next? legume?

    E OK sa asociem lectura unei carti bune cu deliciul de a savura o ciocalata fina (mergand pe exemplul ‘carte si ceai’). Dar nu e totusi prea mult sa vinzi si accesorii gastronomice si bijuterii si… ?

    Răspunde

Lasă un răspuns către Alexandru ILIE Anulează răspunsul

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.