Rebranding Diverta
august 30, 2008 at 4:10 am 5 comentarii
Nou logo, nou concept si nou slogan pentru Diverta. Reteaua de librarii Diverta a inaugurat joi o noua filiala in Bucuresti, cu aceasta ocazie lansandu-si si noua identitate vizuala.
Plecand de la sloganul „Mereu ceva nou”, magazinele Diverta vor fi structurate in trei zone de interes: „Imi place”, „Ma joc” si „Am succes”.
Odata cu rebranding-ul, Diverta isi extinde si gama de produse comercializate, oferind si produse de design interior, ciocolata, bijuterii si accesorii gastronomice.
Garrison Group, companie americana de consultanta strategica in marketing, si Zebra, companie britanica ce ofera consultanta in crearea de design pentru spatii de retail, au fost primcipalii colaboratori in procesul de lansare al noului concept Diverta.
Noul concept va putea fi gasit in toate magazinele Diverta, abia peste doi ani.
Entry filed under: Advertising. Tags: Branding, logo, slogan.
5 comentarii Add your own
Lasă un răspuns către Alexandru ILIE Anulează răspunsul
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1. Pseudo-branding Diverta « Yuca’s | august 30, 2008 la 6:52 pm
[…] Via […]
2. ducu | august 31, 2008 la 3:35 pm
Mie imi spune un singur cuvant logo-ul … airbites. Parca e un pas inapoi. Sloganul e mai ok, doar atat.
3. Paula Marcu | august 31, 2008 la 5:41 pm
Da.Ar fi bine daca Diverta si-ar largi gama de produse la fiecare luna.Desi acest lucru suna putin exagerat.Un sloganul foarte bun, care prinde bine.Mi-ar placea daca DEiverta ar pune un logo de genul:Ceva fresh in fiecare zi.
4. Adina | august 31, 2008 la 5:55 pm
@Ducu, nici mie nu mi-a placut noul logo, dar am zis sa ma abtin de la comentarii, sa vad si alte pareri. Nici slogan-ul nu e prea stralucit, dar sa zicem ca sustine ideea noii structuri a magazinelor.
@Paula, referitor la diversificarea gamei de produse parerile sunt impartite. Poti intra pe link-ul de la primul comment, cel al Paulei, sa vezi mai multe opinii.
5. Alexandru ILIE | septembrie 7, 2008 la 7:53 am
Nu mi se pare o idee buna extinderea gamei de produse comercializate; what’s next? legume?
E OK sa asociem lectura unei carti bune cu deliciul de a savura o ciocalata fina (mergand pe exemplul ‘carte si ceai’). Dar nu e totusi prea mult sa vinzi si accesorii gastronomice si bijuterii si… ?