Noi brand-uri pe piata locala

Septembrie 16, 2008 at 12:00 pm 2 comentarii

O mica afacere de familie, Apis Prod, pornita cu 50 de spupi de albine, a crescut si s-a dezvoltat odata cu aparita marilor lanturi de retail. Ceea ce m-a surprins, intr-un mod pozitiv, este colaborarea acestui producator de miere transilvanean cu firma de branding Brandient.

Brandient s-a ocupat atat de identitatea de corporatie, cat si de cea de produs. Astfel, firma si-a  schimbat numele in Apidava, in portofoliul acesteia aparand si brand-urile Di Melio si SuperBee.

Sursa

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: .

Rasplatiti pentru calvitie „I’m a PC” vs „Get a Mac”

2 comentarii Add your own

  • 1. ducu  |  Octombrie 3, 2008 la 7:42 pm

    din ce in ce mai mult se merge pe simbol monocolor in identitati. E un parcurs normal rezultat al sintagmei „less is more”.
    Cateva exemple care demonstreaza acest lucru http://www.wolda.org/showcase/

    Răspunde
  • 2. Adina  |  Octombrie 6, 2008 la 12:02 pm

    Multumesc pentru link, Ducu. Ai mare dreptate cand spui ca „less is more”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: