The trade of a lifetime Sandero taie concurenta in Italia

8 comentarii Add your own

  • 1. snail  |  Noiembrie 7, 2008 la 11:20 am

    Sery a promis ca face tot posibilul sa sparga piata din Austria cu noile produse Kosarom care trebuiau sa se numeasca Herkule…Ce patrtic…

    Răspunde
  • 2. snail  |  Noiembrie 7, 2008 la 11:21 am

    Anyway…Totul e pe shpaga… 🙂

    Răspunde
  • 3. Adina  |  Noiembrie 7, 2008 la 5:41 pm

    Nu inteleg. Se vroia intrarea si pe piata din Austria a produselor Kosarom?

    Răspunde
  • 4. snail  |  Noiembrie 11, 2008 la 12:33 pm

    da…asa au promis cei de la sery…ca vor face tot posibilul sa intre pe piata din Austria.. Ca sa vezi…si sa nu crezi

    Răspunde
  • 5. feel  |  Decembrie 11, 2008 la 2:00 pm

    cunosc proiectul in cel mai mic detaliu si va pot spune ca brandul Herkule nu este inca lansat pe piata. Kosarom il tine inca la pastrare ca sa ma exprim asa.
    Ati vazut portofoliu SERY, inainte de a va intreba de ce i-au ales?

    Răspunde
  • 6. snail  |  Decembrie 18, 2008 la 12:34 pm

    Ce portofoliu are sery ma rog….? Sincer acum…Pe site-ul lor sunt date niste nume monolit si atat tot. Cei de la Sery sunt niste hunter-i. Incercau la un moment dat sa intre si pe la Cotnari din cate stiu eu…Ei ataca clientul care 1) este o forta materiala datorita dezvoltarii financiare, 2) are un nume destul de important 3) Este usor de pacalit. Sa fin seriosi, nu poate o agentie care vine dintr-o cultura ce facea publicitate cand noi beam suc la plic sa implementeze niste concepte ptr un public needucat.
    Pot sa te informez ca si eu stiu destul de bine proiectul 🙂

    Răspunde
  • 7. feel  |  Ianuarie 14, 2009 la 1:31 pm

    Esti convins ca iti pastrezi cele 3 caracteristici ale unui client pe care SERY l-ar ataca? Kosarom este un nume doar in Moldova…

    Imi place sa cred ca publicul din Romania este mai educat decat era acum 5 ani. Sigur este mai pretentios, si cred ca acest lucru este dat si de un grad de educatie mai mare.

    Eu am vazut portofoliu SERY – lucrari efective si am vazut si reactia unor directori de marketing de la firme nationale. Reactia lor a fost extrem de pozitiva pentru SERY.

    Acum fiecare e in drept sa aiba parerea sa. Doar ca a discredita pe cineva doar de dragu de a avea o parere nefundamentata nu mi se pare de bun simt. Si aici noi, romanii, inca nu ne-am educat.

    Răspunde
  • 8. snail  |  Februarie 4, 2009 la 9:32 am

    sery in Romania = un om; nu inteleg de ce lauzi asa tare aceasta agentie, care nu are nicio treaba cu ce se intampla in Romania.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

