Advertising…advertising and…advertising

Octombrie 22, 2008 at 8:00 pm Lasă un comentariu

Dupa ce a cheltuit 300 mil $ pentru cea mai recenta campanie, in urma careia s-a iscat o reala problema de credibilitate, Microsoft este „atacat” de Apple. De data aceasta „I’m a PC” vs. „Get a Mac” s-a transformat in „Get a Mac” vs. „I’m a Pc”.

Ca sa fiu mai explicita voi adauga ca, in urma campaniei celor de la Microsoft, Apple a luat atitudine, lansand doua spoturi. Primul dintre acestea prezinta intr-un mod ironic „strategia” Microsoft-ului de a-si imparti bugetul intre advertising si  Vista.

Cel de-al doilea spot, denumit si V Word, ironizeaza faptul ca Microsoft a abandonat brand-ul Vista in favoarea Windows-ului.

Via

Anunțuri

Entry filed under: Advertising. Tags: , , .

Inovatie si strategie in relatii publice Unul dintre cele mai triste spot-uri video

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

RSS joburi in maketing

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

%d blogeri au apreciat asta: